Odstąpienie od umowy

Gwarantujemy Państwu bezpłatną możliwość odstąpienia od zawartej umowy w terminie do 14 dni od daty zakupu. W tym celu zapraszamy do zapoznania się z zakładką „Zwrot towarów” widoczną po zalogowaniu się do profilu klienta, oraz dokładne wypełnienie formularza załączonego poniżej.

W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie wysyłki zapewniamy w pełni bezpłatną możliwość zwrotu lub wymiany towaru. W tym celu zachęcamy do skorzystania z zakładki „Dział reklamacji”, którą znajdą Państwo w swoim profilu klienta.

 

USTAWOWY WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (W FORMACIE PDF)

 

 

W przypadku reklamacji (wada fabryczna, ubrudzenie produktu itp.):

  • Pokrywamy całościowe koszta przesyłki uszkodzonego towaru, jednocześnie przesyłając do Państwa nowy, całkowicie wolny od wad, bądź dokonujemy zwrotu płatności na wskazane przez Państwa konto.
  • Wadliwy towar odbierany jest przez kuriera bezpośrednio spod adresu wskazanego przez Państwa. Prosimy nie nadawać do nas paczek za pobraniem.
  • Prosimy o staranne przygotowanie towaru do wysyłki.
  • Rozpatrzenie reklamacji trwa maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania od nas paczki.


W przypadku wymiany na inny lub ten sam produkt (np. w innym kolorze bądź rozmiarze):

  • W przypadku złożenia błędnego zamówienia, bądź w przypadku niezadowolenia z produktu, koszta wysyłki pokrywa kupujący. Wysyłany jest kurier z nowym, wybranym przez klienta towarem, któremu oddać należy towar zwracany, uiszczając jednocześnie opłatę za przesyłkę przy odbiorze bądź przelewem na konto.
  • Reklamacji podlegają wyłącznie fabrycznie nowe towary, bez śladów użycia, opatrzone kompletem metek, oryginalnie zapakowane.
  • Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.
W przypadku zwrotu pieniędzy:
  • Koszta wysyłki pokrywa kupujący, zwrot pieniędzy następuje do 14 dni po otrzymaniu przez nas przesyłki nadanej przez klienta. Prosimy nie wysyłać do nas paczek za pobraniem.
  • Prosimy o staranne przygotowanie towaru do wysyłki.
  • Adres do zwrotów: MySako Al. Jana Pawła II 63 95-080 Tuszyn
Klienci zagraniczni:

Biorąc pod uwagę wysokie koszta przesyłki zagranicznej, w przypadku reklamacji, zwrotu bądź wymiany towaru przez klienta przebywającego obecnie poza granicami Polski – prosimy o wcześniejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 / Zwrotów / Reklamacji pod nr tel. 508 498 020 lub pod adresem  shop@kingfashion.pl

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z Działem Wymian/Zwrotów/Reklamacji pod nr tel. 508 498 020 lub poprzez email:  shop@kingfashion.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel